Reklame...

srijeda , 05.09.2007.

Imam novu crvenu haljinu i velike brige s njom.
Kako ljudima dokazati da je stvarno nova, a ne oprana Perwollom?
Kćer me riješila te brige i prisvojila haljinu.
Sad više ne moram nositi Perwoll u torbici i imam više mjesta za Lenor.

On je posebno dobar za pokretanje komunikacije u liftovima i tramvajima.
Zna biti nezgodan na dječjim priredbama, ali ništa nije savršeno.

Sredstva za čišćenje na sreću ne nosim u ručnoj torbici.
Nema potrebe.
Sanitarije ne samo da se same čiste, nego same odlaze i u trgovinu.
Što je i više nego dobro.
Pogotovo ako ne želim saznati što moja wc školjka govori o meni.
Ima nezgodnu perspektivu pa tu treba biti oprezan.

Koristim samo onaj prašak za veš koji štedi novac.
Te novčiće potom koristim za testove s kovanicama
koji me toliko oduševe da istog časa prestanem noktima strugati prljavštinu sa štednjaka.
Pobacam ostala sredstva za čišćenje u smeće
tražeći jedno vrijeme famoznu lopaticu za masnoću,
ali se na vrijeme sjetim da ju nisam nikada ni imala a niti ne znam što bi to bilo.

Nakon lagašnog posla oko održavanja kuće odlazim u kupaonicu.
Biram želim li da mi koža nakon tuširanja bude kao saten,
da miriši poput francuskog parfema
ili se uz tuširanje želim brijati baš poput muškarca.

Kosu njegujem i perem samo onim šamponom koji će,
ako slučajno krenem nešto prodavati na štandu,
sve muškarce dovesti u moj red.
I to ne zbog veličine mog dekoltea, nego samo sjaja kose.

Škarice za kosu neću lomiti rukama.
Probala sam jednom njih, kao i dijelove veš mašine,
ali jedino što je puklo je moj nokat.

Moje trepavice su uz novu maskaru ne samo gušće,
nego i s 80% više volumena.
Koristim šminku samo na preporuku svjetski poznatih šminkera
i znam ime svoje kreme za lice na još 7 stranih jezika.

Zato kad prođem pale se svijetla i svi gledaju u mene
pitaju se jesam li rođena s tim
ili je to samo - epp.

<< Arhiva >>