Silikoni....

subota , 09.04.2005.

Nekako mi se čini da su svi protiv tih silikona. Čitala sam neki dan o nekoj anketi koja je pokazala da čak i većina muških ne bi voljela da njihove drage imaju silikonske umetke, a opet ih živo zanima kakav je to osjećaj dodirnuti ih. Hmmm..na kome ih bi oni dirali ako ne kod svojih ljepših polovica? Zanimljivo... dobro, pustimo mušku radoznalost, odlučila sam da vam ispričam o svojim iskustvima sa silikonima.

Imam ih već negdje 20 godina, još kad se kod nas nisu mogli samo tako nabaviti, a i cijene su bile boliglava. Neke, dobro poznate stvari koje smo vjerojatno svi čitali o njima su istinite, naime potvrđujem da:

- puno bolje izgledam s njima
- to je naravno podiglo moje samopouzdanje
- pogled je izvrstan
- dodir je nekako.... silikonski
- treba ih znati dodirivati, ne smije se biti pregrub
- preko noći predstvaljaju problem i ujutro ih treba namjestiti
- mijenjaju se svakih nekoliko godina
- za avion nisam sigurna, nisam letjela s njima na preko 10 000 metara

Eto, moja su iskustva više nego pozitivna i ja ih toplo preporučam svima koji se odluče na taj korak.

Zahvalna sam izumiteljima silikona, jer da njih nema ja bih još uvijek umjesto svojih silikonskih kontaknih leća, koje sam vam upravo nahvalila, još uvijek nosila ružne naočale....

<< Arhiva >>